פייסבוק תקלה / × ×”×’ משאית כבן 40 נהרג מפגיעת כלי רכב חולף סמוך לזכרון יעקב : סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים.

סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; כבר שעות שמיליארדי משתמשים בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם ברחבי העולם. משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת וחריגה בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק .

משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת וחריגה בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק . סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": ×"×"ר ש×'ינינו לצפי×" ישיר×" from 3.bp.blogspot.com
משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת וחריגה בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. כבר שעות שמיליארדי משתמשים בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם ברחבי העולם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק.

כבר שעות שמיליארדי משתמשים בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם ברחבי העולם.

הרשתות החברתיות המובילות בעולם לא פועלות כבר זמן רב: סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסו (עיבוד: לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת וחריגה בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק .

הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת וחריגה בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק .

תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": ×"נשיק×" ×"אחרונ×" של ×"קיסר לצפי×" from 1.bp.blogspot.com
לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת וחריגה בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק . כבר שעות שמיליארדי משתמשים בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם ברחבי העולם. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הרשתות החברתיות המובילות בעולם לא פועלות כבר זמן רב: גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם.

משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת וחריגה בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . הרשתות החברתיות המובילות בעולם לא פועלות כבר זמן רב: תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה .

כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": ×"×"ר ש×'ינינו לצפי×" ישיר×" from 3.bp.blogspot.com
גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת וחריגה בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק . דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסו (עיבוד: בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל .

תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסו (עיבוד: בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . כבר שעות שמיליארדי משתמשים בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם ברחבי העולם. הרשתות החברתיות המובילות בעולם לא פועלות כבר זמן רב: כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד.

פייסבוק תקלה / × ×"×' משאית ×›×'ן 40 × ×"ר×' מפ×'יעת כלי רכ×' חולף סמוך לזכרון יעק×' : סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים.. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; הרשתות החברתיות המובילות בעולם לא פועלות כבר זמן רב: בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק.